torsdag, november 10, 2005

Kodord: Umgås

Hittills har det varit en bra vecka. Blir skönt att Markus kommer hem imorgon så att jag får släppa på Hemi-vaktandet över helgen. Är lite tärande att alltid alltid hålla en vakande öga på henne. Speciellt som hon inget hellre vill än att busa, springa, hoppa, tjuva näver och bli jagad ... medan jag bara oroar mig för att såret ska gå upp.

Annars har veckan gått i umgängets tecken. Jag har lunchat med modern två gånger, Emma och Olle har varit här. Magnus har varit och hälsat på två gånger. Sanna har tittat in och sett Desperate Houswives med mig. Jag har träffat svärmor tre gånger, Anna och Ellens ansikten har jag sett några timmar samt Fred och Mårtens. Och ikväll kommer Ingela med hämtmat. Det känns övermaga att påstå att jag känt mig understimulerad!

Nu ska jag sy medan Hemi ligger och vilar på sängen.

Inga kommentarer: