söndag, november 27, 2005

Reklambild för kaminen



Så här såg det ut från mitt synfält från soffan i morse. Fikat står lämpligt nog längre till höger.

Det har varit en fin, men för kort helg. Det känns att man jobbar både fredag och söndag kväll. Nästan det bästa på hela helgen var att kliva upp i lördags och se ett vitt snötäcke ute.

Annars har vi mest adventspyntat och fikat i helgen. Och varit hos morfar och huggit två (!) granar. Vad vi nu ska göra med den ena, men morfar envisades. Var vi likaså ute i skogen kunde vi gott hugga två.

Känner mig lite snuvad på min och Markus sista stund tillsammans denna helg då Stampe, Mårten och Jarko kom förbi och drack kaffe innan de skulle på hockey. Nåväl, jag kanske åker till Umeå på tisdag. Har inte bestämt mig för om jag ska göra en sista vecka i lyan innan Markus flyttar ut därifrån.

Inga kommentarer: