onsdag, januari 11, 2006

Våfflor med grädde

Så har denna dag förflutit, utan några större sensationer. Det som möjligtvis återstår efter jobbet är dagens inspelade avsnitt av "Top Model". Men jag måste säga att det är roligare att se det med Magnus, än att titta på det själv.

För övrigt såg jag premiären av "The Tyra Banks Show" härom dagen och jag grät mig igenom programmet. Nej, bra var det inte, men serier och filmer jag gråter åt är sällan högkvalitativa.

För övrigt har jag varit och lämnat blodprov på vårdcentralen i dag, för att kolla så att min kropp inte bildar anikroppar mot min egen sköldkörtel (verkar inte så smart om det skulle vara så) och shoppat en väldigt rosa Puma-hoodie.

Inte att förglömma våfflorna Markus gräddade innan jag gick till jobbet.

3 kommentarer:

Anonym sa...

ja, vi får väl ta och top model-dejta helt enkelt. Tycker den nya säsongen bara blir bättre och bättre. Ikväll var det toppen.

Mari sa...

Yes, det är väldigt mycket drama i denna säsong. Mycket lovande. Men avsnittet när Kim och Sarah hånglade var också väldigt bra! Nu är det dags för en kopp kaffe innan nästa sportjobb. Må!

Anonym sa...

Må! Jovisst är det drama. Ganska hög nivå också. Men Tyra banks talkshow var ju kass, tycker jag.