söndag, juni 04, 2006

I mig

Min blogg har ju bytt namn till i Mari, men just nu känns det inte som att det försiggår speciellt mycket i mig. Allt bara är. Bra.

Det mesta sista tiden har varit koncentrerat på "doing". Rensa häcken, ta hand om ved, cykla, springa och promenera med Humlan och i dag har vi målat trädgårdsmöblerna ett första varv.

Det är väl så när man mår bra och allt flyter på. Det finns inte så mycket att skriva om. Man blir tråkig helt enkelt.

För övrigt känns det helt overkligt att jag är i åttonde månaden. Jag trodde att jag vid det laget skulle vara väldigt orörlig, men så är det ju inte alls. Inga krämpor, ingenting. Känner mig som vanligt, bara lite extra fin och välsignad.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det är ju skitskönt när det är så.
Vad bra.
Vi såg Hemi när hon låg i sin bädd i bakluckan igår. Så söt.
Kanske grannen ville att ni skulle kliva upp och vara med honom? Nähä.
Mina föräldrar kom hem förra sommaren och då hade deras granne byggt ett garage som stod 1 cm från tomtgränsen.
Det skymmer solen helt. Folk är inte kloka.

Anonym sa...

kom hem från stugan alltså, jag är lite borta idag tror jag.