fredag, juli 28, 2006

En annorlunda Mari

Jag har känt mig annorlunda i dag. Olik mig själv. Som att jag varit irriterad och samtidigt gråtmild hela dagen, inte så att jag har gråtit eller varit arg på någon. Men det är som sagt, annorlunda.

Vi är nu hemma efter bröllopsfesten. Det känns skönt. Jag känner mig väldigt osocial. Umgås gärna med de jag känner och vill mest ha Markus nära hela hela tiden, men orkade inte prata med alla okända på festen. Behovet att sluta sig i en bubbla och rikta fokus inåt känns allt mer.

1 kommentar:

Anonym sa...

hej vännen! bra att du är fokuserad, de är alltid bra! jag tänker på er varje dag med värme i hjärtat. Själv ska jag å Jan på HUSVAGNS-semester, till byske en natt, det är lagom, man ska ju inte ta i när man är ovan =)
Pussa Hemi från mig!
kram kram// !ngela