måndag, september 11, 2006

Kärra sökes

Eftersom Hemi åker i bilens kombiutrymme ryms bara underredet till barnvagnen där och vi måste ha själva liggdelen i baksätet. Det betyder att vi är fullastade redan där när vi ska hem till Piteå.

Därför tänkte vi att vi kanske skulle fixa en lånevagn att begagna oss av när vi är i Piteå. Ringde till Emma för att fråga om de hade kvar sin gamla, men tydligen hade någon trevlig grannkatt passat på att kissa i den.

Någon som vet någon som har en gammal kärra att låna ut? Som inte luktar kattpiss.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
Jag kollar men vad är det för typ av kärra som önskas?

//Kurt

Mari sa...

Hej fadern!
Det är liggvagn som gäller.

Kram.

Sara sa...

Hej Mari! Jag hade en massa att läsa på din blogg, för de senaste fem inläggen fick jag upp först när jag klickade på uppdateraknappen - tog ett tag innan jag kom på det. Jag är hemma idag, (ledig alla tisdagar). Vi har ju två vagnar ni mer än gärna får låna (en skruttig och en skruttig) ni kan ju titta på dem, men hittar ni någon nyare så förstår jag :)
Ha det gott!

Hanna sa...

Om det kniper så har vi ju värsta lyxiga urbanjungle vagnen som ni kan ta på promenad. Men då får inte Molly följa med:)Då menar jag alltså med ligginsatsen. Flyttlasset kommer på fredag, i värsta röran...

Det ordnar sig !

Mari sa...

Det är möjligt att farfar hemma i Piteå inhandlar en Modi som är till salu på Blocket för en billig penning. Om den är såld får jag komma och kolla in dina vagnar, Sara. Kanske har de lika fina mönster som babysittern ;) Hoppas allt går bra i skolan förresten!