torsdag, september 14, 2006

Lite irriterad

Mina tankar snurrar fortfarande kring husuthyrningen. Nu för vi diskussioner med Det Stora Företaget i Piteå. De vill hyra vårt hus och inhysa en person där, men maxhyran de säger sig betala för en person är 4 500 kronor i månaden. Då hyr de alltså ett komplett möblerat hus och deras krav är att motorvärmare, snöskottning och sängklädestvättning ska ingå. Med tanke på räntor, elförbrukning och slitage tycker jag att 4 500 är lite för lite. Eller för att prata klarspråk - jag tycker det är snålt.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tycker ert hus är fantastiskt. Jag hoppas ni hittar någon pålitlig person som ska bo där. By the way, såg du americas next top model igår? Vem tycker du är fulast? Ha ha. Kram från stressad magnus

Hanna sa...

Jävligt snålt för att uttrycka sig med ett fult ord. Siri ser ut att ha det mysigt och avslappnat. Jag vill oxå ha bebis! Fast å andra sidan är det svinkul att ha en 1 1/2 åring, så ni har mycket att se fram emot! Puss puss.

!ngela Bj sa...

Hyr inte ut för billgt! Med tanke på att de innefattar massa jobb oxå! Gör som det känns längst in i maggropen! kram på er!

Maria sa...

Du vet vad jag tycker i den här frågan.. Hoppas att ni får en trevlig helg i Piteå, jag och Atomen ska passa Umeå åt er under tiden. Längtar tills vi ses nästa gång.