tisdag, december 05, 2006

Jag vet att jag skrivit det förr ...

... men nu är det klart. Nu är det verkligen verkligen verkligen klart. Och nu har jag papper på det. När kuvertet trillade ner i brevinkastet och jag sprättade upp det och såg den mörkblå, snygga mappen blev jag STOLT över mig själv. Det är inte ofta jag är det, riktigt på riktigt. Men idag är jag det, det är en skön känsla.

Och det ger dessutom en bra balans på dagen, eftersom jag nu ska ner i puréträsket ... kurs via BVC. Bäst att börja traska.

5 kommentarer:

Maria sa...

Grattis ännu en gång kandidaten, vi ses på söndag!

Anonym sa...

Helt riktigt att du är stolt över dig själv tycker du varit jätte duktig.
Kram Wiweca.

!ngela Bj sa...

Jäää! Grattis än en gång till fil.kand examen, de rockar fett! Jag kämpar på med mina poäng..

kramar

Mari sa...

Tack ni söta! Men Maria, fikat är på lördagen. Är du borta då?

Och kämpa på med poängen Ingela. Såg förresten bilderna från bakandet - såg mycket proffsigt ut!

Kram

Maria sa...

Lördag-söndag, ibland är det inte så lätt med dagarna. Jag kommer hem på lördag, inget annat :)