måndag, februari 19, 2007

Sakernas tillstånd

Jag har haft en jättebra dag, men nu var det som om en stor tomhet kom över mig.

Har lunchat med Sanna, Maria, Lina och lilla Maja och det var supermysigt. Sedan svängde jag och mina tjejer iväg till Ingela och när hon skulle vidare gick vi över till Hemis bästaste vän Stella (Bosco var såklart med på bus också).

En lagom dag med perfekt mycket att göra för att inte saknaden ska tränga sig på.

Siri var jättetrött ikväll, så hon fick gå och lägga sig kvart över sju - vi får väl se när hon vill kliva upp imorgon. Hemi är ful under tassarna, tror nästan det är värre än någonsin ikväll. Har smörjt med det bästa huset kunde uppbringa - zinkpasta.

Imorgon ska jag bryta mitt inte-fika-på-vardagarna med en semla. Det är ju fetisdag. Hade det vart i Umeå skulle jag inte gjort det, men nu blir det bruna bönor och fläsk och semla på det.

Det blir mest rapporterande av saker jag gjort och ska göra märker jag och inte mycket reflektioner över sakernas tillstånd. Nåja, det kommer när det kommer.

Inga kommentarer: