fredag, mars 23, 2007

Ny eftermiddagsfavvo


5 kommentarer:

Anonym sa...

Den var riktigt god!

Sara sa...

Å vad gott det lät, jag är dessutom superhungrig just nu för jag och lilleman väntar på att Mats och pojkarna ska komma hem så att vi kan äta, de har varit på gratisbio på Akva. Ska prova det någon dag!

Mari sa...

Ja, visst är den god - och inte allt för onyttig. Idag blev den dock bortrationaliserad för en Solero.

Sara, amningshungern slår hårt. Hoppas du fick något gott att äta! Själv har vi just spisat grönsaker i ugn och kyckling, en av mina favvorätter.

Sara sa...

Hm, ingen glamorös fredagmiddag för oss direkt, mannagrynsgröt med korvmacka, men rätt gott ändå!

Mari sa...

Jag älskar ju havregrynsgröt, men mannagryns känns extra lyxigt. Synd bara att Markus enbart äter gröt när han ska och åka snowboard. Jag får ta och koka mig lite mannagrynsgröt någon dag när han inte är hemma. Å korvmacka låter också gott. Jag tror bestämt att jag är hungrig igen!