måndag, juni 18, 2007

Här har du mitt kylskåp

Det kombinerade kylskåpet/frysen är gammalt "hittegods" framtrollat vid husrenoveringen. Egentligen borde vi hänga om dörrarna så de öppnas från andra sidan, men det har liksom inte blivit av ännu. Kylskåpsmagneterna är bilder från Tintin och trots min kamp för att hålla kylen tom lyckas det alltid slinka upp någon lapp. Den här gången är det Sirres mått från senaste BVC-turen som hänger där.

Skulle hellre prata om den bulliga, äggskalsfärgade Smeg-kylen jag vill ha ...

Så, vad säger då mitt kylskåp om mig? Det kanske är upp till er att tolka.
Vem utmanar jag i min tur? Ingela, Emma och Magnus.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hmm var tog min kommentar vägen? I alla fall brukar min mormor säja att om man önskar nåt riktigt hårt så kan det slå in! Kanske en dag står ditt fina SMEG-kylskåp där en dag?!*kram*

Mari sa...

Då är det väl bara att önska på ;-)
*önskar hårt*