måndag, juni 25, 2007

Plus och minus

Johohoda, vi lever och har hälsan - dock har vi inget internet. Och jag har ju varit ledig ledig ledig i dagarna tre. Nu är jag back in business igen.

På plussidan:
fantastiskt fin midsommar
ledig helg med go'väder
dottern gör konster som
att vinka och krypa (ett krypsteg ... räknas det?!)
- underhållning på hög nivå

löneförhandling med tillfredsställande resultat
kul att jobba

På minussidan:
en blödning i ögat, tror det flög in ett knott i
ögat när jag cyklade till jobbet i torsdags,
ser fortfarade grouse ut

två hål i tänderna, ska lagas imorgon ... nästan 2000:- fattigare

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej,
Det är en sak jag tänkt fråga länge... Jag läste på Saras blogg att ni gav killarna en liten minidigitalkamera, och jag undrar var man får tag i en sådan.
Hur coolt som helst!
Tack för upplyftande blogg.
Ingela

!ngela Bj sa...

Hej! kul med kryp, fast mest att Siri gör det och inte i ögat..
Grattis till löneförhöjningen, alltid kul!
Vi hörs å de´
kram

Mari sa...

Ingela, kameran är inköpt på Teknikmagasinet och kostar 149:-. Går under namnet Mini Digitalkamera 300K om du kollar på deras hemsida.

!ngela - jag har ringt för vi blev så Ingela och Cuda-sjuka häromdagen. Men du var väl och förlustade dig på annat håll kan jag tro. Vi hörs någon annan dag helt enkelt! Kram.