lördag, juli 21, 2007

Fullt program

Enligt rapport hemifrån igår somnade donnan på en minut. Istället för att vakna elva, tolv på kvällen och vilja komma över till vår säng kallade hon inte på oss förrän halv fem. Då lyfte jag över henne och hon somnade om på min arm. Skööönt.

Markus var på Trästock och såg Marit Bergman igår och nu är han på dragracing. Själv har jag knäskurat köksgolvet, varit ute på prommis med tjejerna och lunchat med syster på stan.

Nu ska Siri sova medan jag duschar och fixar mig iordning. Sedan blir det kalas för hela slanten, först släktträff och sedan Magnus och Elias fest på Bryggargatan. Första kvällen på en graviditet och elva månaders amning som jag kan dricka mer än ett glas vin. Behöver jag nämna att jag ser fram emot det?

2 kommentarer:

Anonym sa...

oj oj oj, passa på!!!! Ser redan fram emot en dag då vi kan dela på en flarra tillsammans, eller åka på helgtripp till storstad och shoppa, äta på resturang och dricka margerithas. Vi tjejer alltså. När våra ekonomier och magar och bebisar tillåter. Ha en fantastisk kväll!

Mari sa...

Johoodå, jag passade på. Och härligt var det ... gav mersmak inför PDOL.

Håller med dig, jag ser också fram emot den dagen - även om den är en bit bort!