tisdag, december 11, 2007

Le som en fotomodell

Förra gången trodde jag att det var sömmen på mina nya sportsockar som skavde och gav upphov till en blåsa på sidan av foten.

Men med andra sockar idag kunde jag efter 6,6 avverkade kilometer på löpbandet konstatera att det måste vara skorna som börjar ha gjort sitt (snyft). Köpa springskor är ett projekt - och dyrt och dessutom jobbigt för en med känsliga fötter.

I går var jag på tidningen och fotade en bild inför summering av årets skivor 2007. I studion kändes det bra, jag drog in magen, sträckte på ryggen och smalade in kinderna. Tyckte jag. Tills jag såg resultatet i morse.

Självkritisk? Ja.
Anskrämlig bild? Nej.

Men brakänslan från i går försvann. Därför var jag extra motiverad på löpbandet idag. 10 kilomter på 55 minuter.

Tur att jag kör bil till jobbet.

Inga kommentarer: