måndag, april 14, 2008

Gammal tradition

Jag hade ofta turban förut. Började kanske när jag hade dreadlocks. Idag återupplivade jag traditionen och det var många arbetskamrater som kommenterade och mindes att jag brukade vira runt ett tygstycke runt håret.

Hur som helst, det livar upp en annars gråskalig outfit. Skinnjackan från H&M fick åka fram i vårsolen och den snart sönderfallna Vailent-hooden är Markus.

För övrigt var det inte meningen att morgonstöket i hallen skulle ta upp merparten av bilden ...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jonas kommenterade den där munkjackan häromdagen. Att den var snäppet trasigare än hans gamla Triple 5 Soul hoodie. Den glömdes kvar i Gränsen en påsk kommer jag ihåg...
Kanske pulkatur på isen i Valborg? Vi kommer ner kvällen 29 och stannar till söndag 4.

Anonym sa...

Snygg tjej!

Mari sa...

Jo tänk vad traumatiskt att vi glömde den tröjan i Gränsen. Tur att den åter är i vår ägo. Den har legat och vilat ett tag, men jag grävde fram den ur Mackans garderob. Den håller verkligen på att falla i bitar.
Pulkatur på isen låter fantastiskt. Bara isen finns kvar!

Tack, söta Hanna. Du var inte tokig idag heller i fotostudion ; )