fredag, juni 06, 2008

Fy fan, de är ju mammor

Allvarligt, hur många vuxenpoäng får man för nya cyklar, med skärmar och cykelkorg (inte Markus) samt lysen och barnstol?

Eller som när jag och Jill cyklade hem från bion igår kväll (Brudens bäste man, lika perfekt romantisk och snygg som jag trodde). En yngre kille i hörnet vid Åhléns traskade ut på vägen och inledde en konversation med trevliga "Tjena, vad heter ni då?!" men sedan (efter att ha sett bådas barnstolar) kom den förödande repliken "Åh, fy fan - de är ju MAMMOR!".

Vi insåg att det var lika bra att cykla hem ...

6 kommentarer:

Anonym sa...

härligt med nya cyklar! själv ska jag försöka dra med mig min skrotis (men ack så snabba) cykel hem till P.
kommer hem på söndag, så då får vi träffas.

/K

Martina sa...

Ha ha ha. Vilket roligt inlägg!

Anonym sa...

Ha, ha!!! Men två snygga mammor i alla fall!
Ha det!

Anonym sa...

hahaha å hehehe

Anonym sa...

Haha, vilken kommentar! Han hade nog "mamma-fobi". ;-)

Mari sa...

; )