onsdag, september 17, 2008

For life

För tre veckor sedan gjorde jag en order på två skivor hos cdon.com. Har kollat postlådan varje dag i väntan på dessa gamla klassiker till skivor.

Igår loggade jag in mig på deras hemsida och såg att min order blivit annullerad. De har alltså dragit pengar för tre veckor sedan och sedan annullerat ordern utan att meddela mig överhuvudtaget. När jag använde deras kontaktformulär och frågade vad som stod på fick jag svaret att jag blivit avständ for life eftersom mitt personnummer inte stämmer överrens med mitt namn. Så: inga skivor och inga pengar. Straffet för att jag gift mig.

/ Mari, småbarnsmamma och criminal for life

6 kommentarer:

Anonym sa...

Så konstigt! Ring deras kundtjänst och förklara. Lycka till!
Kram Sara

Unknown sa...

du skämtar! ja je ja je vad man ska gå igenom som nygift, men bytt är bytt och kommer aldrig tillbaka ;)
puss

!ngela Bj sa...

Hmm, det låter som om du har utveklat en kriminell livsstil. Det blir tid på Hinsebergs kvinnofängelse om du fortsätter så här!

Kram

Catarina sa...

Jag är förvånad, det måste jag tänka på om jag väljer att ta Mickes namn. Jag som shoppar en del på Cdon vill ju inte bli avstängd...

:) Det är förstås en hejdlöst rolig berättelse, jag sitter här och skrattar.
De på CDon kanske inte gifter sig?

Anonym sa...

Jag tycker inte att dom överreagerat. "Mari Gustafsson" låter ju helkriminellt.
Du får tacka din lyckliga stjärna att det stannade där, att dom inte beslagtog din dator.

Men du kanske får beställa i papperstidningen om den finns kvar.

/Jojje lid

Mari sa...

*tsss* Det verkar som om vi kan förhandla fram en lösning på problemet!