torsdag, september 04, 2008

I ett hus vid skogens slut ...

Tillbaka på ruta ett. Lite så känns det med hustankarna.

Jag ska inte göra något långt inlägg om ärendet ikväll, mina tankar är för splittrade.

Det går ju ingen nöd på oss, vi trivs och har det bra ... men ändå.

Husvisningen ikväll var både bra och dålig. Ett av få hus som jag varit i på visning som har själ och hjärta, men ett hus som skulle kännas för litet om något år. Ett hus med för mycket att göra på fel sätt.

Men en sak kände vi nog båda ikväll, vi kan kan kan inte riva det hus vi har.

4 kommentarer:

Anonym sa...

jag blev inspirerad av ditt inlägg om bussåkande. Vi (jag, fredde och olle) åkte buss t.o.r. till stan idag, olle hade heller aldrig åkt buss. och du, det var en sån där DRAGSPELSBUSS; inte dåligt va? Hoppas ni har det bra i husgrubblet, kram.

Anonym sa...

Oj så svårt att hitta det ultimata huset för familjen....Ett blir till salu snart brevid er iaf. Kolla i ute & inne vyn, om du är nyfiken:-). Tyvärr tror jag det blir gode dyrt. Nu är det dax att kojja om man ska orka med morgondagen..Kram Maria

Anonym sa...

Jo, apropå det vi pratade om utbyggander så finns ett hus som byggts ut rätt coolt på Storforsvägen 33. Känns som att ursprungshuset var ungefär som erat dvs...
Ha en bra helg!

Mari sa...

Emma, dragspelsbuss är liksom något extra. Minns när jag åkte en sådan första gången i Stockholm ; ) Vi har det rätt bra i husgrubblet, nästa husvisning på torsdag! Kram.

Jo du, Maria, det blir nog rätt dyrt. Ses imorgon!

Tack för tipset, Laila. Får köra en repa och snegla!