söndag, oktober 26, 2008

Sprödskör torka

6 kommentarer:

Anja och Jonas sa...

Vacker bild!
Tråkigt med Extra, så snabbt och definitivt beslut?!

Vilket fint hus Sanna tipsat om! Annars kan jag tipsa om detta:

http://www.hemnet.se/beskrivning/hemnet/310825

Anonym sa...

Det är tråkigt att Extra försvinner, jag tyckte att det var en bra tidning! /En läsare

Anonym sa...

Visset kan oxå vara vackert!

Mari sa...

Tack Anja! Jo det var ett oväntat snabbt tråkigt besked. Och tack för hustipset, men jag tror vi går på Sannas linje ; )

Anonym, kul att höra. Tack.

Eller hur Angelina!

Anja och Jonas sa...

Jag tror du känner en som har bott i det där huset....
Ryktena kan jag bekräfta. Maj är det som gäller.

Vad händer för dig på jobbet nu?! Något nytt för dig ännu?

Mari sa...

Ha ha jo jag vet vilken legendarisk person som bott där ; )

Vilka roliga nyheter! Så spännande!

Angående jobbet diskuterar vi nya lösningar, inget är definitivt ännu men jag har min anställning kvar.

Gratta fadern också!