onsdag, oktober 15, 2008

Tips på kafferasten

Stannade till på secondhandbutiken Eko kvalitetskedja och köpte ett par Kuoma-vinterskor till Siri för mindre än halva nypriset. Förra vinterns skor är för små, men skorna i sig är fantastiskt bra (både för stora och små).

Kan tipsa om att det fanns ett flertal par i olika storlekar, samt ett finfint tvådelat Remiaställ omkring storleken 120.

Något som också fångade min blick var en otroligt vacker brudklänning. Precis en sådan jag sökte när jag började min klänningsjakt. Enkel, halvlånga ärmar, halvpolo och ett stilrent band med vacker rosett under bysten. I det närmaste perfekt. Synd att jag inte ska gifta mig snart (eller ändå inte ...).

På tal om brudklänningar kan jag även tipsa om att Cinderella har ombyggnadsrea och säljer ut alla brukdklänningar för omkring tusenlappen. Läge att fynda med andra ord.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Nå man kanske ska fria, nu när det ändå är rea.....
Eller så kan jag stjäla partyt på lördag och ha brudklänning på mig!

Mari sa...

JAA! Vilken bra orsak till att fira ; ) Och du får sååå gärna komma med brudklänning! Sötis.

Mari sa...

Tsss. Jag menade fria i första hand, inte fira - det kommer ju i ett senare skede!