fredag, november 14, 2008

Oinspirerat

Morgon på jobbet. Känner mig trött och tärd idag, tog på en glansig kinainspirerad jacka för att väga upp. Det är i alla fall fint ute med snön, vi har fortfarande vår lilla utemöbelsgrupp ute och på bordet står en kruka med lavendel kvar. Det är ett fint stilleben som får stå ett tag till.

Helg nästa, svårt att ladda upp mentalt då den är rätt inbokad med jobb. Ska på reportage både lördag och söndag, roliga sådana. På lördag ska jag dessutom delta i två av tre pass på Korpens årliga maraton. Blir pump och box för min del.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad du är duktig! Två pass på samma dag!
Ha en trevlig helg och passa på och njut av den nya fina snön. Kram Sara

Mari sa...

Tja, jag får ta igen min träningsslöhet för två veckor så då är två pass inte så mycket i sammanhanget, men jag gissar att jag kommer att ha grym handledsträningsvärk efter boxen! Kram.