fredag, december 05, 2008

Hellre blodpuddig tillsammans än oxfilé ensam (typ)

Vardagarna denna vecka har varit extra lyxiga. Sarah, Jon Oskar, Judith och Jolly på middag i tisdags (ja Jolly var väl inte bjuden på mat, men hon var en trevlig hangaround tillsammans med Hemi och hon fick sig faktiskt lite potatismos) gjorde den kvällen extra fin.

Eftersom jag inte mådde riktigt bra igår jobbade jag tillbaka lite tid idag. Markus & co hämtade upp mig på jobbet och vi styrde kosan ut till Maria och grabbarna för middag. Hennes hus kändes väldigt fint och hemtrevligt. Jag förstår att hon trivs. Så himla lyxigt att sätta sig till dukat bord, speciellt när man jobbat sent. Vi hann också träffa Terese och Tomas, som bor 'nästgårds'.

Jag tänker på det ikväll, hur glad jag är för vänskapen med mina vänner.

2 kommentarer:

Anonym sa...

mysigaste tisdagsmiddagen på väldigt länge. ha en trevlig kväll dit du ska ikväll. hoppas att maten smakar bra :)
jag ska jobba.
kram kram

Mari sa...

Håller med! Ang gårkvällen så var det ju god mat i alla fall ; ) Kram.