fredag, december 19, 2008

Skörhet

Jag hade tänkt skriva ett inlägg om att det varit mycket nu. Att jag jobbat kväll och när jag inte har jobbat har jag sytt och fixat och så är hela familjen dunderförkylda. Att jag är in-i-märgen-trött. Jag skulle skriva att Markus och Siri tagit jullov nu (och Hemi, fast hon är ju alltid ledig). Att jag är redo för helg. Med familjen.

Så händer det något som inte får hända. Det rör inte mig eller min familj, men det rör någon jag bryr mig mycket om.

Just nu är jag påmind om hur skört livet är.
Jag vill bara åka hem.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ta hand om dina nära och kära i juletid Mari så syns vi 20009!
Jimmy fick komma tillbaka från sjukhuset igår fm, så nu känns livet ljusare...
Tack för att du tänker på oss!
Kram!

Mari sa...

Ta hand om dina nära och kära du med, men det tror jag att du göra extra mycket denna jul! Hoppas ni har det bra i hemmets lugna vrå. Vi ses på jobbet. Många kramar.