torsdag, januari 08, 2009

Australia

Jag har pallrat mig upp ur sängen i dag med, snorig och därmed smått trögtänkt som jag är. Är hemma för snabb lunch och ställer lite bilder hemifrån som jag behöver i jobbet.

I dag firar jag och Markus nio år tillsammans. Jag har köpt en liten nostalgisk present till honom och så har Siri fått ett litet paket (nya trosor). Vi firar med hämt-thai till middag och sedan åker jag och Sarah på bio för att se "Australia". Om vi nu tar oss iväg, det har varit en lång räcka sjukdomar och olyckor mellan oss och filmen ... Känns i alla fall som ett perfekt torsdagsnöje.

3 kommentarer:

!ngela Bj sa...

Grattis till 9 åt tillsamans, det är stort!

Nu är uppsatsen inlämnad för opponering, så nu kan jag leva lite, jag hör av mig så tar vi en kopp!
Kram på dig

Anonym sa...

Grattis!
Australia var jättebra! Kram Sara

Mari sa...

Tack kära Ingela. Jag tänkte på dig igår och saknar dig. Jag tar jättegärna en kopp kaffe . Kanske till veckan! Bra jobbat av er. Kramar.

Tack Sara. Och ja, jag instämmer. Australia var jättebra. Kram.