fredag, januari 23, 2009

Bad och säng

Siri är frisk, jag lätt illamående. Har så varit hela dagen, vi får se om jag klarar mig. Visar en bild från vårt två kvadratmeter lilla badrum. Skåpet köpte vi när vi var på Ikea förra helgen. Nu ryms det verkligen inget mer därinne (tittar man i spegeln på bilden ser man motsatta väggen). Skåpet är mest i väntan på det nya badrummet! Men fint är det med sina blomgirlanger.

Varje år när La Redoute har sin årliga vinterrea brukar jag klicka hem nya påslakan till dubbelsängen. De är sådär superduperlyxigt dyrhärliga. Perfekta att handla på 75 procents rabatt. I år "sparade" jag 947,70 och handlade för 555 kr. Gillar!

2 kommentarer:

annalarssonphotography sa...

Vilket fint skåp! Det har jag också sneglat på under mina repor på IKEA..

La Redoutes 75% reor gillar vi!! Det blev ju hur mys som helst..

Kram och ha en fin helg!
Anna

Mari sa...

Eller hur, vi är mycket nöjda. Kram Anna. Hoppas helgen varit god mot dig.