torsdag, februari 26, 2009

Beställning i grå nyans

Siri hade den goda smaken att sova middag i tre timmar igår. Jag hann både jobba (recenserar Sahara hotnights och House of Tomidas i morgondagens tidning) och utföra lite personlig shopping.

Det var spegeln från House Doctor som fick mig att hitta internetbutiken. Har sett den i flera inredningsreportage och nu när den var på rea slog jag till. Det visade sig att det mesta var på rea, så trots att åtta fina mönstrade vattenglas på fot och lite andra småsaker följde med i varukorgen blev det en riktigt bra slutsumma.

Sedan drömmer jag ju om vår blivande tvättstuga, även om den blir liten kan man inreda den fint. Tvättmedelsburkarna kommer att få bo på en hylla ovanför maskinerna. Det var ju bara det där med att vi ska bygga ut först ... Målbild!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Kanonsnygga tvättmedelsburkar.

//Victoria
(f.d klasskompis. Vi gick ettan tillsammans i Bergsviken :-))

Mari sa...

Hej Victoria, kul att höra av dig.

Nu väntar jag bara på att beställningen ska dyka upp till veckan!

Ha det gott.

Unknown sa...

Oj, de där tvättmedelsburkarna har jag letat efter med ljus och lykta. VIlken webbutik har du köpt dem från?