måndag, september 28, 2009

Countryfest




Kameran stannade hemma, men jag snodde lite bilder från Lailas blogg. Kika in hos henne för att se mer foton från lördagskvällen.

Mat, dans till Logjammin, Kalles (första gången på säkert fem år) och så en sista halvtimme på Valdino där vi dansade som tokar. Och så avslut på Adana. Vid halv fyra var jag hemma.

Klockan halv sju vaknade Siri. Surrealistiskt. Jag fick dock sova vidare till niosnåret. Då hade hon rullat Playdoh-deg på mig och när jag satte mig upp blev hon tokarg, eftersom jag vid det laget agerade bord för ett spel hon placerat ut på hela mig.


Nåja, det var en galet rolig kväll!

Och ikväll har jag blivit med facebook-konto, om någon vill bli min vän : )

2 kommentarer:

!ngela Bj sa...

Jag vill <3

Mari sa...

Vad bra, Ingela!