tisdag, oktober 20, 2009

Som vi ledigar oss

Jag och Siri är lediga i veckan. Vi ritar, äter clementiner, kramas, lyssnar på musik, lagar god mat och gör lite småärenden. Däremellan är hon också en riktigt äkta treåring med grymma humörsvängningar.

I morgon följer vi med förskolan på Knytteutflykt med skridskoåkning. Vi har bakat morotskaka som ska med tillsammans med varm choklad och kaffe.

Sedan blir det skogspromenad med hundarna hos Terese, som sedan ska massera mig. Och så Greys på kvällen. Kan inte annat än bli en fin dag det med.

6 kommentarer:

Sara sa...

Låter superhärligt! Vi har stressat på, ikväll har vi tömt badrummet med alla dess små pinaler eftersom det rivs väggar där imorgon. Adjöss med tvättning på ett tag :)
Kram

Anja sa...

Tänkte just på din och Siris lediga mysvecka när jag ligger under filten med det äldre barnet vid Bolibompa-tv. Kommer till Pite Allhelgonahelgen. Ska bli spännande att se huset! Kram

Hannah sa...

Låter underbart med ledigvecka! Jag längtar till en sådan men ser ingen i sikte på vääälidt lång tid. Just nu är jag glad om jag får en ledig helg.

Jag vill uppmana/utmana dig att hjälpa till och säga Nej till Sverige Demokraterna. Mer om detta på:
http://www.detperfektalivet.se/

Mvh Hannah

Unknown sa...

Heja! Lev medans ni lever!!!!

Malin i Luleå sa...

Härligt :)

Kram Kram

Mari sa...

Sara, spännande med rivningen! Det där med tvättmöjligheter ... vi har ju fortfarande inget sådant. Siri har två par byxor rena, så det blir till att hyra in sig i någon tvättstuga rätt omgående. Kram.

Anja, gissar att vi ses nästa helg då! Kul! Kram.

Hannah, det har varit härligt. Och det har gett mersmak, ska försöka klämma in lite ledigt även nästa vecka! Ska kolla in på din hemsida. Känns viktigt.

Clary, tack för hejaropet. Jag gör så gott jag kan!

Det har varit toppen, Malin. Kram.