torsdag, februari 04, 2010

Magiska 10

I dag har jag stått framför kameran istället för vid sidan av. En intressant och nyttig erfarenhet! Nu längtar jag till jag får se resultatet.

Vid lunch tog jag och tjejerna en promenad till farfar, som skulle barnvakta Siri under eftermiddagen. En halvtimmas rörlighet ute och nu haltar jag nästan. Knivkänsla i knät. Å, vad jag blir ledsen.

Men jag försöker hitta vägar för att bli bättre. Bra. Jag vill kunna springa igen.

Jag ställde mig på vågen på jobbet idag. Sedan jag påbörjade min diet har jag gått ner tio kilo och runt 13 cm i midjan. Det är en bra början. Nu är det bara knät jag väntar på ...

4 kommentarer:

Hannapanna sa...

shit caramba, det är bra kämpat! Bättre än mig, min kropp verkar vilja öka hellre än minska :) Håller tummarna för att dina knän och kroppen ska läka ihop snart, vet vad det innebär för kropp och själ att få röra på sig. Kram och pepp!

Anonym sa...

Bra kämpat med vikten, det är ett fantastsikt resultat!
Birgitta

Anonym sa...

Sååå duktig du är... heja heja heja oss. 10 kilo det är ju massor ska väga mig på söndag får jag se.. men tror inte det är -10
Kram Helena

Mari sa...

Tack för pepp, Hanna. Det behövs! Kram.

Tack Birgitta, jag försöker förstå men det känns lite svårt att njuta av "segern". Vet inte riktigt varför.

Tack Helena. Hoppas du också har gått ner tvåsiffrigt imorgon : ) Bra kämpat hur som helst. Kram.