onsdag, december 29, 2010

Mer ledighet

Jag och Siri är fortsatt lediga. Jag syr, läser Shantaram framför kaminen och leker så smått när fyraåringen vill. I dag har vi vågat oss ut i superkylan för en springtur på Korpens löpband.

Vi kramas, är smålessa på varandra stundvis men ledigheten är välbehövlig, vi sover till nio om morgnarna och jag känner att jag kraftsamlar för januaris allvar.


Just nu kikar jag på resor, Järna är inte så långt borta, verkar det som.

Men nu fortsätter ledigheten och pauseringen från 'livet' ännu ett tag, ikväll går jag på bio med min svärmor och ser "Änglagård 3".

2 kommentarer:

Elin sa...

Mys och njut av ledigheten. Den behöver du!
Kramar i massor.

Mari sa...

Ja! Blir inte så mycket jobb kommande veckor heller verkar det som, men till veckan vi kanske ses måndag eller tisdag i alla fall : )

Kram på dig, Elin!