måndag, januari 10, 2011

Äventyr

Trettonhelgen har jag spenderat med otrolig tandvärk, en visdomstand har dummat sig och jag har haft molvärk som hållit mig vaken om nätterna. Nu har det börjat vara och därmed har det värsta släppt.

På tal om symptom så har jag sammanställt en del papper inför min resa till Järna i morgon och bland annat skulle jag skriva upp symptom innan medicin och symptom nu. Listan i dag är betydligt längre än vad den var år 2000 kan jag säga! Inte riktigt så det ska vara ...

Annars har det varit en fin helg. Har ätit en favoritsallad med ruccola, råriven rödbeta, torkade tranbär, torkade äppelbitar, sockerärtor, avokade, gurka, en senapsvinegrette och lite god ost på det!

Jag har nattat Siri med en massage-saga om min kommande resa, på förskolan i dag hade hon ritat flygplan, så hon är nog förberedd på sitt sätt.

Så. Nu ska jag snart åka tillbaka och jobba undan en sväng. Och så syns vi till helgen när jag är hemma igen!

3 kommentarer:

Sara sa...

Lycka till Mari! En kram får du med dig på resan :)

Anonym sa...

Lycka till på färden hoppas du får mkt utbyte av resan.Wiweca

Mari sa...

Tack Sara, det känns bra : )

Tusen tack Wiweca, jag tror det blir bra. Jag berättar när jag kommer hem! Kram.