söndag, februari 06, 2011

Söndag kväll

Inte mycket skrivet i veckan. Jag har yogat om kvällarna och tränat på anläggningen om luncherna. I helgen har vi varvat utomhusliv med grillning och pulkåkning med middag hos vänner. Vi har varit på sjung-med-föreställning, firat en vän som fyller år och bakat hemgjord pizza.

I kväll har jag och Siri packat inför kommande vecka i Umeå. Jag sitter och lyssnar på Laleh och gör mig redo för en ny vecka.

Laleh singlar pudersnö över mina nerver i
magiska "Snö".

Tacksam. För familj och vänner.

Vi ses, från Umeå, eller när vi är hemma igen.

4 kommentarer:

Vackra Vita Ting sa...

Åhh Laleh ska jag spela i veckan på min salong! Ibland glömmer man vissa guldkorn. Tack för påminnelsen:)
Ha det gott!
Kram
Paula

Anonym sa...

Lalehs Snö är himla fin :)

Elin sa...

Tänker på er i veckan!
Kramen

Mari sa...

Så lite så, Paula! Kram.

Ja Sigrid, det är något speciellt med den. Jag älskar hela skivan.

Tack Elin, kram tillbaka!