fredag, maj 06, 2011

Rich Hippie

Jag söker ju efter en ersättare till min parfymolje-favorit som Body shop slutat tillverka. Eftersom jag föredrar parfymolja blir utbudet mer begränsat. När jag var i Stockholm i vintras luktade jag på Govindas varianter, men ingen föll mig i smaken.

Just nu är jag sugen på märket Rich hippie som gör organisk parfym med 100 procent naturliga doftessenser direkt urvunna ur växt- och blomextrakt. Och så namnen: Shambala, Woodstock, Marrakesh, Wild thing, Brown sugar och Bohemian wedding. Gillar också de små förpackningarna och roll on-funktionen.

Någon som testat?

2 kommentarer:

Hanna sa...

har inte testat men skulle gärna göra! Undrar om det finns någon återförsäljare i sthlm, man skulle ju vilja lukta innan man beställer....hur som helst så tackar jag för tipset, köper sällan parfym och är lite allergisk mot många dofter, tror dock att detta kan passa min känsliga nos :) Varma vårkramar!

Mari sa...

Jo, i Stockholm och Umeå finns återförsäljare. Går ju inte att testa utan att lukta : ) Ska spana in inför eventuell nedresa i sommar. Kram!