fredag, juli 01, 2011

2 tips

När jag var hos frisören sist stylade hon det efteråt. Jag har tidigare testat en Volumaster, en sådan våffeltång som ger volym vid hårrötterna

Jag kom dock aldrig överrens med den, tyckte att våfflorna blev för stora och lätt synliga.

Nu använde min frisör istället en resevariant - som dessutom är betydligt billigare, under tvåhundra kronor kostar den - som ger jättebra volym utan att synas för mycket. Här kan man läsa mer.


Sedan till något helt annat. För ett tag sedan trillade jag över bloggen Honungspojken ... är en pojke med mycket liten hjärna. Precis som Nalle Puh. Omöjligt att inte bli berörd, på ett fint eftertänksamt sätt.


Nu har Honungspojkens mamma skrivit en krönika som jag vill tipsa om. "Hur sörjer man ett barn som lever?". Här finner du Anna Nordmarks ord.

Inga kommentarer: