söndag, juli 31, 2011

Utmana sig

Pappa (i blå hjälm) på första etappen.

Jon Oskar simmar iväg på andra sträckan.

Växling vid vattenbrynet för avslutande grenen.

Målgång!Tycker om bilden på pappa, fångar hans glädje så fint!

I lördags utmanade jag mig och utsatte mig för något lite obekvämt och läskigt. Tillsammans med min pappa och min vän Jon Oskar deltog jag i PDOL Persen, en triathlontävling under festivallördagen.

Pappa cyklade förstasträckan, Jon Oskar simmade och sedan sprang jag laget in i mål.

Det var riktigt, riktigt roligt. Som bonus vann vi också ett resepresentkort på 5 000 kronor!

Vi följde upp roligheterna med en fantastisk middag med goda vänner på vår veranda. Sedan dansade vi ut i festivalnatten, såg ett magiskt ögonblick med The Ark, diggade i Bluestältet och avrundade natten med att dansa fram till morgonen på efterfesten.

Så kan en helg också göras : )

5 kommentarer:

Anonym sa...

Mari du var JÄTTEDUKTIG!
Jag är stolt över dig!

//Kurt

Anonym sa...

Ser härligt ut! Var det 2,5 km för din del? Vad fick du för tid? /B

Mari sa...

Du med pappa : ) Det var så roligt. Ses i morgon bitti! Kram.

Yes, 2,5 km för min del. Vet dock inte tiderna för delsträckorna. Glömde starta klockan ...

Linda sa...

Vilken grej! Bra jobbat! :)

Mari sa...

Tack Linda : )