torsdag, november 29, 2012

Vardag i all enkelhet



Siri hade feber i går natt. Så jag jobbade intensivt på förmiddagen i dag, åkte hem till sen lunch och löste av mannen som åkte till sitt jobb.

Jag har fotograferat till jobbet här hemma och knäppte en bild på ett sovrum som väntar på kärlek och ompyssling. Men fint ändå, i allt stök.

Till helgen, då skall vi städa. Och pynta.

Döm om min förvåning då loppisrundorna för att reka till jobbet gör mig sugen på näver (!). Det trodde jag aldrig.

Jag och Siri har också målat ett landskap i vattenfärg.

Men just nu bara pausar vi.

Är nog bra för mig med, då min ländrygg har börjat protestera högljutt. Igen.


2 kommentarer:

Elin sa...

Skönt att pausa mellan varven. Det behöver man!
Kramar

Mari sa...

Ja, Elin. Gäller bara att få till det : )