onsdag, januari 01, 2014

2014


Jag brukar tycka om att sortera bland upplevelser och erfarenheter.

Staka ut vägen, se nya mål.

Men under dessa mellandagar har lusten inte riktigt infunnit sig även om vi har pratat en hel del om det hemma så är det svårt att formulera i ord och se klart.

Men jag tror på 2014.

Jag tror på att s-k-a-p-a ett bra 2014.

Jag har börjat med att sova till lunchtid och dricka gott kaffe. Innan dagen är slut tänker jag ha ätit en god, hemmastekt hamburgare och så tänker jag ha sett färdigt "Purpurfärgen". Troligen kommer det också att vila en del Ben and Jerrys-glass i magen också.

Så börjar mitt nya år. I fleecedräkt och glittersjal och gårdagens smink.


1 kommentar:

Catarina sa...

Det låter som en bra dag.
Ingen brådska med att styra upp planerna för nästa år...