onsdag, april 08, 2015

Blåsa runt


* * *
Den här dagen blåste bort.

Trampade halvvägs upp i första backen hemåt på lunchen, men vände faktiskt om och stannade i stan. När jag cyklade hem efter jobbet så höll vinden på att ta ner mig i diket. Fick hålla hårt i styret.

Annars. Nja, orden verkar ha tagit slut efter två skrivna reportage i dag. Funderar på innehållet i min helgspalt, men det är rätt tyst och trött inuti.

Har också varit på massage för ryggen. Kanske är jag också trött från det.



I vardagsrummet har hängstolen fått lämna plats för trapetsen, så jag tog dynan jag sydde till hängstolen och flyttade ut i hallen.

Gillar känslan.


Nu väntar te och sova. I morgon ska jag rita ihop sidor, och så ska Siri vara med mig på jobbet om eftermiddagen.

Och så ska vi köra bil. Skönt om vinden tänker storma som i dag.


Inga kommentarer: