onsdag, juni 17, 2015

Så lägger vi dagen


* * *
Så får vi lägga denna dag till handlingarna. Det har ärligt inte varit den roligaste av onsdagar. Min ländrygg bråkar som den brukar efter behandling, men om jag ger den en dag eller två nu så blir det bättre.

Det kändes på sömnen i natt att nacken och bröstryggen är på rätt plats. Jag har sovit djupt och gott. Men mest fokus har en annan sak tagit och jag åkte faktiskt tidigare för att hämta på fritids. Det blir fint att få semestertid tillsammans snart.

Efter broccolisoppa till middag tog vi midsommarhandlingen. Vi äter sill (och lax) till lunch, gör rabarberpaj med brynt smör och spelar en omgång kubb. Äter tapas till middag och någon skulle visst ta med lite sangria.

Barnen leker sig genom dagen och jag ser fram emot glädje och frid i själen.

Då spelar faktiskt solen mindre roll.



Inga kommentarer: