måndag, februari 15, 2016

Röhnisch gör fint




* * *
Jag fick ihop förra träningsveckan bra. Och det kändes faktiskt riktigt härligt med passen och känslan. Både minuterna på löpbandet och efteråt.

Varvar mina två nya skor och springer i Kari Traa-tightsen och sport-bh:n från Casall som jag fick i julklapp.

Skönt att känna flyt. Knät känner jag av ibland, men upplever det under kontroll. När jag var ute med hunden häromdagen och busade ramlade jag. Självklart var det dåligknät som fick ta smällen, men det känns mycket bättre nu några dagar senare.

Känner mig ganska välutrustad sko- och klädmässigt, men jag tror inte att jag kommer att springa maraton i mina vinröda tights. Svettas man ordentligt så ser det lite ut som att man kissat på sig. Varken rött eller ljusgrått är toppensmarta färger på det sättet.

Bra att ha något att skylla på - men jag skulle gärna toppa med några plagg ur Röhnisch limiterade kollektion "Black clover Collection" som släpps i dag.

Gillar till exempel detaljen på jackan bak.



Inga kommentarer: