onsdag, maj 25, 2016

Musiken ska bära mig


* * *
Vänner!

Om tio dagar ska jag springa mitt första maraton.

Vill du hjälpa mig genom de 4,2 milen? Ge mig en låt. En låt som peppar, en låt som får mig att tänka på dig eller något annat som tar mig en bit på vägen. Sänd mig ett meddelande, så bygger vi min maraton-spellista. Tillsammans.

Ja, alltså fy vad det närmar sig nu. Men innan dess är det utvecklingssamtal på skolan, tandställningsisättning, några springpass, en mors dag, Vårruset och en hel massa andra saker som ska upplevas.

Och genom allt - ett litet fladdrande pirr i magen.

Vad har jag egentligen gett mig in på!



2 kommentarer:

Hanna L sa...

fladdrar lite i min mage också när jag tänker på din maratondag, ska bli så spännande och roligt att följa din väg mot målet! Min rehabilitering fortsätter med besök hos ortoped och ev magnetröntgen nästa vecka- mkt segt för en med dåligt tålamod och spring i benen, men förhoppningsvis leder det till något gott!

Mari sa...

Men magnetröntgen alltså. Så trist, fast bra att du får hjälp att reda ut vad det är som är så knasigt. Stor kram.